2016-10-20

Uppdatering

Då var jag här efter lite frånvaro från bloggen. Har haft fullt upp med flytt och allt som hör till. Men nu har det börjat ordna till sig i nya lägenheten och ekonomin börjar komma på plats igen.

Kommer försöka ha +10.000:- som mitt grundsparande varje månad framöver. Så nu den 25e oktober blir det just den summan som jag sätter av. Utgifterna har gått ner lite sen jag blev sambo så det är därför jag har råd att spara lite mer än jag gjort tidigare. Så livet och tillvaron känns ännu tryggare när jag inte bor ensam längre. Detsamma gäller min flickvän. Så vi har rätt god ekonomi nu. Vilket känns kanonbra.

Kommer nog inte ha några direkta sparmål nu när jag redan passerat miljonen. Utan kommer spara det jag kan och känner för. Men jag kommer nog ligga på minst 100.000:- per år framöver gissar jag på. Så det blir en bra gräns att ha på ett ungefär.

Ska uppdatera lite siffror på sidan med.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar