2016-08-04

Mycket på gång..

Vart en liten paus från bloggen då jag flyttat till större lägenhet. Så just nu sitter man i nya lägenheten bland flyttkartonger och omonterade möbler från diverse varuhus. När det gäller ekonomin så har det dalat en del pga många nya inköp. Men det är ju såna här tillfällen som jag väntat på så det känns skönt att kunna inhandla det man vill och behöver.

Har fått högre hyra på lägenheten. Men är nybliven sambo så jag har fått lägre utgifter än jag hade i min tidigare lägenhet. Så det är ett plus för oss båda. Vi bor väldigt billigt. Det kommer bli utrymme för mer sparande varje månad så fort allt vi ska ha till lägenheten är inköpt. Så jag kommer vänta med att uppdatera alla siffror på bloggen nån månad eller två till. Sen får vi se vad det landar på. 

Nu är det sista dagarna på semestern innan man börjar jobba igen. Har haft fullt upp den tiden. Rätt skönt på ett sätt att vara ledig under flytten. Nu ska jag koppla av lite här hemma med lite småpyssel.

/På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar