2015-03-02

Premiär!

Då var det ny jobbvecka som vanligt, men den här veckan drar Lyxfällan igång på torsdag, så det ska bli väldigt kul att se. Har sett fram emot det länge då det är ett av mina favoritprogram. Jag har sett alla avsnitt som gjorts av serien och är en trogen följare. Alltid lika intressant att se vad personer har prioriterat i sina liv på olika sätt, samt hur det skall lösas.

Såg att det trillat in lite röster på min undersökning som jag drog igång igår med, väldigt intressant måste jag säga. Ska bli kul att se vad slutresultatet blir framöver med.

Nu ska jag försöka fundera ut en budget för den här månaden som just började, framförallt när det gäller mina matvanor samt hur jag har handlat på senaste tiden. Känns som att jag behöver styra upp lite mer ordning på den fronten då jag har överskridit min budget lite väl ofta på senaste tiden.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar