2015-02-26

Superspararna

Jag har idag tittat på lite klipp på superspararna som gick på femman förra året. Jag antar att det var det programmet som jag blev erbjuden att vara med i men jag tackade nej för att jag inte ville synas i tv av olika skäl. Men jag tycker det är lärorikt och lite komiskt att titta på helt klart. Kände ju igen i alla fall en killes blogg som jag tittat in på några gånger i alla fall under åren som gått. Måste titta på hela avsnitten framöver när jag har tid med.

Jag vet inte om jag skulle ha bidragit så värst mycket i ett avsnitt direkt, visst kan jag mycket snåltips och diverse saker man kan hitta på. Men inte alltid jag lever upp till dom på det viset som många gjorde i programmet. (Jag har väl blivit slappare med tiden antar jag). Men vissa saker kör jag med som jag gjort ända från början av min blogg.Många av mina tips finns under fliken "Tips" i högermarginalen.

Vad tycker ni om det programmet? Deltar du själv i det?

/Pengar och Cash

2 kommentarer:

  1. Har kollat en eller två avsnitt på TVplay och tycker inte att det är superspararna. Oftast är det supersnålarna. Kolla även inlägg från Snålcoachen : http://spardiet.blogspot.se/2014/07/programmet-superspararna.html

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tyckte det var komiskt! Jag hade väntat mig nåt mer seriöst själv.

    SvaraRadera